dinsdag 17 maart 2015

KENNISMAKINGSAVOND MET MIJN HOBBYVRIENDINNEN

Gisteravond hadden we een gezellige avond gepland samen met mijn hobbyvriendinnen Annemarie Killaars, Annie Schwachöfer, Henny Persijn en Pina Adams-Blascetta, die zich allevier in een maand tijd hebben ingeschreven als Demonstratrice.
Na de koffie/thee met vlaai zijn we snel begonnen aan het projektje wat ik voorbereid had.

Het is geworden een paasmandje, gemaakt met de Berry Basket Bigz L Die, de stempelsets Butterfly Basics met de Framelits, For Peeps'Sake, Honeycomb Hello met dat SUperlieve bijtje, de Ned. Teksten Sentimenten en de stempelset Butterfly Basics met de ButterfliesThinlits Dies.
Cardstock Daffodil Delight en Whisper White.
Stempelinkt Crushed Curry, Coastal Cabana en Calypso Coral.
Het lint van het Best Year Ever Accesory Pack, wat je gratis krijgt bij de Sale-A-Bration die nog duurt t/m 31 maart a.s.
Dan ook nog Pompom Trim Calypso Coral, Sequin Trim Bermuda Bay en het DSP Birthday Bash Specialty.
De ponsen die ik gebruikt heb, zijn de erg populaire Bow Builder Punch en de Note Tag Punch.
Dan nog de Handheld Stapler.

De meeste produkten zijn uit de Spring/Summer Catalogus, die nog duurt tot 2 juni 2015.
De catalogus van alle gratis produkten waar je er een van mag uitzoeken als je voor € 60.00 bestelt, staat hier rechts.
Als je er op klikt kun je hem On-Line bekijken.
Dus voor € 60.00 een artikel, voor € 120.00 twee stuks etc.

Ook de Spring/Summer Catalogus staat hier rechts en je kunt hem ook On-Line bekijken door er op te klikken.

Het was een heel gezellige avond en mijn lieve vriendinnen zijn om bijna middernacht naar huis gegaan.
Ik heb van een paar dames al een reactie gehad dat zij het ook heel erg leuk hebben gevonden en ik kreeg meteen de vraag of we dit nu iedere maand gaan doen!!!
Het is wel zeker voor herhaling vatbaar.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten